parallax background

خدمات مشاوره توسعه کسب و کار


این بخش اساسا برای ارائه خدمات مشاوره به شرکت‌های فعالی طراحی شده که به دنبال استراتژی‌های توسعه در سطح کسب و کار، بازار و محصولات هستند. قطعا کسب و کارهای موفق به دنبال توسعه فعالیت‌های خود هستند اما تدوین استراتژی‌های توسعه نیازمند مطالعات دقیقی است که حاصل آن افزایش کارآیی و اثربخشی کسب و کار است. تجربه نشان داده که بی‌توجهی به مطالعات اولیه و عدم تدوین استراتژی مناسب در توسعه کسب و کارها موجب افزایش شدید هزینه‌ها و بعضا شکست طرح‌های توسعه شده است. همچنین متناسب با وسعت برنامه‌های توسعه ممکن است شرکت با مشکلات نقدینگی و مخاطرات بقای بدنه اصلی شرکت مواجه شود.

RPI-C در این راستا می‌کوشد تا با ارائه خدمات ذیل، درصد موفقیت کسب و کارها را در مسیر توسعه ارتقاء بخشد و ریسک‌ها را حتی‌الامکان مدیریت نماید. این خدمات عبارتند از:

  • تحقیقات و مطالعات بازارهای هدف (Market research)
  • برنامه‌ریزی بازاریابی و جایگاه‌یابی برند در بازار(Marketing plans& Positioning)
  • ممیزی بازاریابی (Marketing audit) شامل تمام بخش‌های فروش مستقیم و غیرمستقیم داخلی و خارجی
  • تهیه گزارش شناخت و برنامه‌ریزی استراتژیک کوتاه مدت و میان مدت (Strategic plans)
  • ممیزی منابع انسانی و ارائه کارراهه‌های پرسنلی (HR audit)
  • بودجه‌بندی، پیش‌بینی و کنترل هزینه‌ها (Budgeting & forecasting & cost control)
  • افزایش کارآیی و اثربخشی واحدهای کسب و کار (Increasing efficiency and effectiveness)
  • استراتژی‌های قیمت‌گذاری (Pricing strategy)
  • ایده‌های نوآوری در فرآیندها، خدمات و محصولات (Innovation Ideas)
  • طرای بسته‌های تبلیغاتی و فعالیت‌های پیشبردی (Advertising and sales promotion campaigns)
  • مهندسی و توسعه کانال‌های توزیع در سطح کشور (Expanding distribution system,)
  • مشاوره اتوماسیون سیستم فروش و توزیع (Consulting for sales automation,)
  • طراحی کانال های چندگانه توزیع محصولات (Multi-channel Product Distribution)
  • مدیریت مشتریان کلیدی (Key Account Relationship Management)
  • مدیریت برند و محصول (Brand and product management)