
خدمات مشاوره ورود به بازار ایران

این بخش اساسا برای ارائه خدمات مشاوره به دو گروه از کسب و کارها طراحی شده است:
2-1- شرکتهای خارجی که قصد ورود به بازار ایران را دارند شامل:
- فروش و توزیع محصول نهایی خارجی در بازارهای ایران
- عقد قراردادهای تولید و توزیع با شرکتهای ایرانی
- عقد قراردادهای تحت لیسانس
- عقد قراردادهای سرمایهگذاری مشترک
- سرمایهگذاری مستقیم
2-2- صاحبان سرمایه و صاحبان ایده که قصد راهاندازی کسب و کار جدید برای ورود به بازار داخلی را مد نظر دارند.
RPI-C خدمات زیر را به تناسب به این دو گروه بصورت تخصصی برای ورود به بازار ایران ارائه میدهد:
- تحقیقات میدانی در بازارهای هدف (Market research)
- طراحی و تدوین برنامههای بازاریابی (Marketing plans)
- طراحی و تدوین الگوی کسب و کار (business model)
- شناسایی و معرفی بازارهای مناسب و معرفی صنعت مورد نظر
- شناسایی و معرفی شرکای تجاری در بخش واردات، صادرات، نمایندگیهای توزیع و همکاریهای تجاری معتبر و قدتمند
- ارائه بانک اطلاعات مشتریان در برخی شهرهای مهم کشور
- مشاوره در بخش توسعه همکاریهای تجاری
- مشاوره در بخش شناسایی موانع تجاری اعم از قانونی و عرفی
- هماهنگی جلسات و نشستهای تجاری